Summer Bloggers - Fabric Switch

Ik ben (bijna) de laatste in het rijtje van deze geweldig leuke blogtour! Het is jullie zeker niet ontgaan!
Evi van Bellevi bedacht een super leuk concept! We mochten met een heel aantal blogsters stofjes ruilen. Spannend en uitdagend, dat toch wel.

Ik mocht voor Deborah van Cas en Nina een stofje kiezen uit mijn kast. Dat vond ik geen gemakkelijke opdracht zeg. Een stofje kiezen voor de madam met een geweldige stoffenwinkel... .
Ik koos voor iets dat ze zelf niet kon hebben in haar winkeltje, namelijk een prachtig stofje van Miss Chips waar ik destijds 2m van kocht. De kleurtjes leken me helemaal iets voor haar. Ze liet jullie al enkele dagen geleden zien wat voor een prachtige jurk zij er mee maakte.




Ik kreeg zelf 2 stofjes opgestuurd van Dominique van Do Did It. Ik heb haar leren kennen op naaiweekend als een hele lieve, enthousiaste madam. En ik ga dat eerlijk toegeven: toen ik het pakje open deed wist ik echt niet wat ik er mee moest. Het heeft toch enkele weken moeten bezinken. Pastelletjes voeren hier de boventoon in de kast. Fel rood en blauw heb ik zelfs amper. Maar de tiener zag dat rood stofje helemaal zitten! Chanceke noemen ze dat.


En ik moet toegeven dat ik Julie prachtig vind met het felle rood. Het fleurt haar helemaal op (al zitten die geweldig bruine benen er ook wel voor iets tussen).
Ik tekende zelf een patroontje van een shirt met een watervalhals op de rug als accentje. Verder plooide ik de mouwtjes een paar keer om. De hals werd aan de voorkant afgewerkt met een biesje.

Ik kreeg nog een tweede lapje stof. Eentje van Zonen09. Het leek me het ideale stofje voor een Lotta rokje van Emma en Mona. Niks spectaculair dus, maar wel eentje dat veel gedragen wordt, wegens comfortabel en stijlvol. Meer moet dat niet zijn, toch?


Hanne was de koppigheid zelve tijdens de foto's en wou enkel op de lelijke glijbaan staan. We moeten het er mee doen.


Ondanks het leeftijdsverschil van 7jaar, kunnen mijn meisjes mekaar niet goed missen. En zijn ze wel eens lief voor mekaar.


Niet enkel de deelnemers aan de blogtour krijgen stofjes! Wij gaven allemaal een metertje stof uit onze stoffenkast (in totaal 10 meter) en 1 iemand kan die winnen!
Deelnemen kan via onderstaande rafflecopter tot 22 juli.
Op 25 juli maakt Evi de winnaar bekend op haar blog.

Nederlandse/buitenlandse deelnemers mogen meedoen, maar dienen de verzending zelf te bekostigen.
Heel veel succes!


a Rafflecopter giveaway

Bellevi ~ Stannel  ~ Byevamaria ~ Cas en Nina ~ Myyavinci
Do-didit ~ Beletoile ~ Sopoposew ~ Kaatjenaaisels ~ Lily en Woody