Zomerse Zomerzwanen

De zomerzwanen van de Melkbrigade en Bambiblauw, het was hier ( in tegenstelling tot vele anderen) geen coup d'foudre. Het moest even rijpen... . Ik bestelde pas na de grote rush en liet ze vervolgens een heel jaartje in mijn kast liggen.


Maar nu lagen ze toch te blinken, voor een echte zomerjurk. Eentje met blote schouders. Ik hou echt van dit soort modelletjes. Ik tekende het bovenlijfje op basis van het lijfje uit SVDZ1, tot op heden nog steeds mijn favorietje.

De rits zit in de zijnaad en ik maakte vanachter een splitje zodat het hoofd er evengoed door past.




Het was trouwens dikke fun deze keer. Ik vond eindelijk een plekje in mijn huis met een stuk witte muur zonder rommel in de buurt :-). Dat ik dat nog niet eerder vond. En ik mocht ook een deftige camera lenen van een lieve kennis. Dus Hanne gaf deze keer een geweldige show weg!
Want hoewel ik niks ken van foto's maken, weet ik ook wel dat die op mijn blog niet de geweldigste zijn. Ik vind deze alvast een pak beter. 
 

Er liggen hier nog hopen kleertjes die gefotografeerd mogen, dus we weten wat doen de komende dagen :-)