Nog eens een Tiny #straightgrain


Ik maakte nog eens een Tiny. Het is een patroon dat nogal de neiging heeft te blijven rondslingeren. Er zitten dan ook een massa opties bij natuurlijk en gecombineerd met de andere patronen van Straight Grain zijn de mogelijkheden onbeperkt! De jurk is al een hele tijd geleden genaaid en al veel gedragen. Maar nu pas geblogd dus. Ik wou ze eerst voor de lente houden, maar ze is ook mooi met de bruine kousjes en een zachtroze vest.


 


Voor deze jurk baseerde ik me op eentje van Filou. Ik knipte het voorpand door en stak er linten tussen die ik liet doorlopen naar achteren toe om een strik te maken. Knopenpadje erbij en klaar!






Ik gebruikte nog eens een Soft Cactus stofje van een oudere collectie dat al een eeuwigheid in de kast leek te liggen. De rok is er eens met veel rimpels, namelijk 2x een stofbreedte.