Ik ging op weekend en naaide (natuurlijk) een jurk...



Een dikke 9 maanden geleden besloot deze toffe madam om een naaiweekend te organiseren. Ik was bij de gelukkigen die net online waren om zich in te schrijven, want de 20 plaatsjes waren heel snel uitverkocht. Afgelopen weekend was het EINDELIJK zo ver.

Met toch een klein hartje stapte ik het huis binnen, want ik kende daar niemand. Een heel weekend met 20 onbekende vrouwen... .
Ik ben dan ook nog niet eens de meest uitbundige van karakter. Maar als snel bleek, dat een gemeenschappelijke passie hebben, ook zorgt voor een snel gevoel van herkenning en "mekaar snel kennen". 

We deden een kennismakingsrondje, iedereen maakte iets kleins voor een ander en het ijs was onmiddelijk gebroken. En al helemaal toen Marie - Paule wist te melden dat ze voor een gigantisch goed gevulde goodiebag gezorgd had... . 

We werden royaal gesponsord met:
- Kortingsbonnen en fournituren van: Compagnie M, Veritas, Straight Grain, Stof op Zolder, Petite Couture, Laviebbel, Roos en Violet, Babarum, Fairy Tailors, Stofuiltje, De Bonte Boom, Zonen09, Nominette, Fournituren.nl, Stof Renke en Bobby Sewing

- Leuke dingetjes en stofjes van: De Banier, Den Depot, Van Marieke, Soft Cactus, Modecoupon, Stoffenmie, La Maison Victor, Klijntje, Knipmode en LanaLotta

(wil je in detail weten wat we kregen: Davina ging ook mee en maakte er een uitgebreide post van! )


Heel erg bedankt allemaal! Ik heb trouwens enkele magazines dubbel die ik in de loop van de week ga weg geven!

Er werd gezorgd voor een heerlijk ontbijt en de ganse dag eten en drinken en Cas en Nina kwam langs met haar stofjes en 2 grote couponnenbakken.
Gisteren konden jullie al 1 ding zien, vandaag het volgende :-). Uiteraard een jurk. Ik liet me nogmaals inspireren bij Morley. Het basislijfje uit SVDZ1 deed dienst. Ik voegde plooitjes toe en een taillebandje.


Ik vind Hanne zo mooi met de zachtroze stof van Atelier Brunette... 







En ik maakte nog 4 andere stuks, dus tot snel :-)