CAS en NINA Top 5 en de Alice blouse


Een tijdje geleden kreeg ik een berichtje van Deborah, de mevrouw achter Cas en Nina. Of ik mee wou doen met haar blogtour! Wat een vraag, tuurlijk doe ik dat!

Ik mocht snuisteren tussen haar stofjes en mijn top 5 doorgeven. Simpele opdracht lijkt het zo, maar dat is het niet... Want met mijn nummertje 1 mocht ik iets maken! Ik veranderde 100 keer van gedacht, maar ging uiteindelijk voor mijn eerste. Een prachtig zijdekatoentje van Cotton + Steel. Ik ben fan van dat merk, de kleuren zijn altijd zo mooi en blijven mooi na het wassen. Toen het hier aankwam besliste ik dan ook onmiddelijk om het lekker voor mezelf te houden. 


Ik maakte er een Alice bloesje mee uit La Maison Victor, editie 4/2015. Ik zag het nog niet veel verschijnen in blogland, maar ik ben zeker fan!


 Ik vind het super dat het van achter een beetje langer is dan vanvoor. En ben ook fan van de kraag op staander. Wat ik wel anders ga doen een volgende keer is zowel boven als onderkraag verstevigen bij zo een dunne stof. Nu zakt hij een beetje door. 

Dit stofje is ideaal voor dit soort bloesjes en zalig om te dragen. 





Ik ben niet zo gewoon om zelf hier te staan en Julie trok foto's, maar al bij al ben ik content. :-)





Nu dat ik stof kreeg dat is allemaal plezant en zo, maar ook voor jullie is het cadeautjestijd!
Ik mag van Deborah 1m stof weg geven uit mijn top 5.


Ik koos voor een mooi Michael Millertje met poesjes en strikjes van Cotton + Steel. Maar ook voor een mooi viscosestofje en een tricotje dat ik zeker zou kopen moest er hier een jongetje rondlopen. Voor ieder wat wils denk ik he?
1. Cotton + Steel Clover Meadow Copper - 2. Cotton + Steel Bow Ties - 3. Michael Miller Kitties - 4. Viscose triangle -
5. Froy&Dind Whales
Wil jij nu 1 van deze stofjes winnen? Doe dan mee via deze link:
a Rafflecopter giveaway

De winnaar wordt over 3 dagen bekend gemaakt! Succes!