Long time no see...

Het is een maand geleden dat ik nog iets postte. Dat heeft te maken met verschillende dingen. Misschien even een beetje "blogmoe" en een gigantische winterdip in het algmeen. Maar ook het licht dat zo matig is, dat met mijn beperkt camera'tje er maar weinig fatsoenlijke foto's tevoorschijn komen. Ik heb nochtans een serieuze blogachterstand eigenlijk. Misschien schrijf ik nog wel een berichtje met alle wintermaaksels.Of kijk even op mij IG, daar staat het meeste wel op! 


Maar nu wil ik jullie heel graag mijn allerlaatste hersenspinsels tonen, omdat ik er zelf zo verliefd op ben..
Eentje wat heel hard "LENTE" schreeuwt!



Ik maakte een rimpelrokje met een heel mooi stofje van Michael Miller dat ik pas kocht bij de Stoffenkamer.
Griet legt dat heel schoon uit, hoe ge dat kunt maken.


Ik maakte er nog een bloesje bij. De stoffen komen van Mon Depot. Witte tricot met ecru kant en een gouden paspelke aan de schouders.
Ik tekende het patroon zelf en ben nog niet 100% tevreden. De hals mag nog wat dieper en het mag iets breder vanonder en een tikkie langer. 




De start van 2016 is weer gemaakt! 

Stof: Mon Depot en de Stoffenkamer
Schoentjes: Anna Pops
Kousjes: Filou