Boerderijdiertjes

Instant liefde, ik kan niets anders over deze stof zeggen. Ik vond ze bij Liesellove.





Het doel was om ze voor de lente te houden, maar een hardnekkig zeurende kleuter zorgde er voor dat ze nu al een jurk werd.



Ik kocht 1,25m en gebruikte die zo goed als op. Met een restje kan ik toch weinig meer aanvangen :-). 



Ik nam nog eens het patroontje van SVDZ1 en dat blijft hier toch een toppertje hoor. Hanne staat heel mooi met dat bovenlijfje. Ik ging eindelijk een maatje groter na bijna 2 jaar maat 98/104 te gebruiken, maakte ik nu een 110/116 en het past perfect voor mijn lieve Hanne. Ik tekende er zelf een kraag bij, die ik afwerkte met een oker paspel


Voor de rok gebruikte ik gewoon 2x een volledige stofbreedte en ik voerde met een rimpelrok uit wit katoen uit 1 stofbreedte van 150cm. Zo staat hij echt mooi wijd.
Het gouden riempje (JBC) en het vestje (Fred&Ginger) kocht ik beide vorig jaar al, maar zijn perfect voor deze outfit.