Hanne Pandabeer

Hanne is dit jaar een panda in het "piratenklasje" van juffrouw Ruth.
Ik nam me net als Griet en Laurence voor om deze winter zoveel mogelijk kleertjes voor Hanne zelf te maken. Bij Julie gaat dat niet, die draagt bijna alleen skinny jeans en daar begin ik niet aan.


Ik maakte de trui uit SVDZ2 in maatje 104 maar verlengde een beetje. Ik tekende er een kraagje bij, want een longsleeve is anders ook zo maar gewoontjes en zo is het wat meer meisje. Bij Veritas vond ik de toffe panda - applicatie van Van Ikke. De stof ligt hier al een tijd in de kast en ik weet niet meer van waar ik ze heb.

Ik deed de zoom met een tweelingnaald. Een hele overwinning want ik ben bang van die dingen, sinds ik een jaar of 2 geleden bijna een stuk in mijn oog kreeg door een brekend geval. Het ging nu trouwens wel goed ... .