Charles n°2

Ik maakte al snel nog een Charles. Ook weer in een mantelstofje van Anne Kurris bij Mon Depot. Deze keer werd het de short - versie. Die is nog sneller klaar als de salopetversie.


We combineren dat hier met een Maya (Jaja) de Bij bloes voor mijne Maya de Bij - groupie (die dan ook nog hare jas niet wil uitdoen voor een foto).



Een kleine opmerking ala: "Maar mama wil een foto maken van Maya", hielp het jas - uit probleem, snel van de baan. 


Ik vergat in al mijn enthousiasme om de nepen achter in de broek te naaien. En dat is toch een gemis, want ze past nu net iets minder mooi rond dat poepke (en het verklaart waarom mijne tailleband op mysterieuze wijze net te kort was :-) , ik snapte daar toen al niks van). Ik had het pas door toen ze de broek de eerste keer aandeed.


Ik gebruikte kamsnaps als sluiting. Dat gaat wat sneller op het toilet.