Een nieuwe vriendin

Mijn oude vriendin deed het nog prima hoor, maar nu het machine hier elke dag bolt, had ik nood aan iets met meer power. 
Mijn mama kreeg van haar vriendje :) voor haar verjaardag een Pfaff Ambition en ik was lichtjes jaloers... :). 
 Ik ging naar de naaiwinkel met een lichte voorkeur voor deze beauty en kwam er ook mee buiten. De Pfaff Expression 3.2.  Ze werd al uitvoerig getest, maar ik kan niks tonen. Alles is voor de bruiloft van collega Goedele en hare shoe Jo.

Ik ruimde mijn " kot" ,zoals dat hier genoemd wordt , een beetje op en laat het u ne keer zien. Hierboven mijn fournituren rekje. Geen grote voorraad, ik koop meestal gewoon wat nodig is, de overschot beland hier. 

 De kast met patronen en boekjes. Onderin ligt voering en vlieseline. 




De naaitafel met overlock en naaimachine.


De stoffenkast, waarvan de ene vindt dat het nog wel meevalt ( ik) en anderen het overdreven vinden ( de shoe). 

Viola nu hebt ge mijn plekje al eens gezien. Ik zag er al veel verschijnen in blogland maar ben benieuwd of er nog leuke plekjes zijn.