Voor Louke



Als ge op een kraamafdeling/verloskamer werkt, hebt ge veel collega's die kindjes krijgen. We zijn een jong team en er is altijd wel iemand zwanger of pas bevallen.


Zes weken geleden werd Louke geboren, een lief klein meisje... .

Vandaag gingen Hanne en ik op bezoek en namen een cadeautje mee.


De Lua - slaapzak van Straight Grain is een ideaal babygeschenkje: praktisch, mooi, niet te moeilijk en veel plaats voor creativiteit. 


Ik koos voor een dromerig stofje met boompjes en een restje Cloud9 stof met vogeltjes. Tussen de 2 laagjes katoen stak ik een laagje katoenen - fleece. Zo blijft de slaapzak goed ademend en is hij toch lekker warm.

Uit een lapje van 40cm van de mooie visjesstof maakte ik nog een ieniemienie klein kleedje. Het patroontje komt een Ottobre maar werd wat gestript (kraagje, mouwen, lint liet ik achterwege) om er een fijn zomerkleedje van te maken. 


Ondertussen zijn er nog 2 collega'tjes zwanger, ik weet weer wat te doen binnekort :-)