Iets klein en simpel (met een mini - give - away)

Ik heb al veel genaaid, de afgelopen dagen. Maar ik kan er helaas nog niks over bloggen...
Ik maakte al een hemdje, hielp Moeke met haar kleed, deed een poging tot tas voor mezelf (mislukt helaas) en naaide al een kleed voor Julie haar verjaardag.

Maar daar zult ge dus nog even op moeten wachten.
Dit kan ik u wel al laten zien:


De tuto voor dit mapje vind je bij Hilde@home. Het mapje is voor zusterlief.


Het is tevens mijn 100ste blogbericht en daarom doe ik een kleine give - away....
Ik maak nog zo een kaartenmapje voor een dame/heer.

Je kan meedoen door een reactie na te laten op dit bericht en daarbij je favoriete kleur te vermelden.
Ik kijk in mijn stoffenstapel en maak iets in een stofje wat bij jouw voorkeur past.

De give - away loopt tot volgende week donderdag 19 juni. Ik laat dan een onschuldig handje beslissen wie de winnaar is!


Follow on Bloglovin