Gegiechel met Giggle


In Homemade Mini Couture staan enkele pareltjes van kleedjes. Deze springt er voor mij al van het begin tussenuit. Giggle is een eenvoudige jurk, maar met mooie details zoals de speciale riemlusjes. De klokrok maakt het kleedje net iets zwieriger en meisjesachtig. 


Na inspectie van de kasten bleek dat Julie meer nood heeft aan zomerkleedjes dan Hanne. Het mooie stofje van Michael Miller was ideaal voor dit kleedje. Al heb ik toch behoorlijk moeten puzzelen en kreeg ik het er net uit. Gelukkig kon de print ook op zijn hoofd zonder al teveel op te vallen. Ik had dus ook niet genoeg om de print te laten doorlopen, maar lette er wel op dat de horizontale lijnen overeen komen.

Julie was nochtans geen fan van deze stof, maar ik luisterde deze keer niet. En ze is helemaal bijgedraaid. De jurk wordt zelfs goed bevonden om morgen mee op date te gaan met Pepijn (jaja het is nog altijd "aan").


Ik hoorde al een paar keer dat de patronen nog al breed vallen en heb dus alles netje nagemeten. Ik maakte uiteindelijk een 9 jaar voor Julie maar deed aan de zijnaden geen extra naad erbij. Nu past die perfect.


Goh en nu waren wij gisteren gaan shoppen en kochten toch heel toevallig een perfect passend vestje voor bij deze jurk.






Stof: Bambiblauw
Vestje: CKS bij AS Adventure

Follow on Bloglovin

Labels: