Ik ben niet zo een moderner...

... kreeg ik als antwoord op de vraag of ze de Swing Skirt van Compagnie M een leuk rokje vond.
Ik weet eigenlijk nog steeds niet wat een moderner is maar ik maakte het rokje lekker toch. 

Ik geef toe, ik twijfelde ook eerst een beetje of het iets voor ons zou zijn, maar na het zien van haar versie was ik verkocht.


Ik kocht een soort heel donkergroene - grijze twill met een bijpassend katoentje van Free Spirit bij Het Stoffenhuis.

De zakjes werkte ik af met lichtgouden paspel van  De Stoffenkamer.


Het leukst aan dit patroon zijn de zakken, die doorlopen naar de achterkant.


Ik stak er een verstelbare elastiek achterin omdat het rokje een beetje te breed is.







Het is een heel leuk patroontje om te maken, duidelijk uitgelegd met veel foto's.
Als je het ook wil maken kan je het hier kopen. 

Follow on Bloglovin

Labels: