Wij zijn 2 vrienden, jij en ik...

Met sommige mensen hebt ge zo ne klik, en ge moet die mensen niet elke week zien om toch het gevoel te hebben dat ge ze gisteren nog gesproken hebt.

Mijn vriendin Ellen is zo iemand. We kennen mekaar van ons 16 jaar (dat is 13 jaar ondertussen) en waren vroeger onafscheidelijk.
Nu kunnen we mekaar al beter missen :-)

Ellen was maandag jarig en kreeg vandaag van mij een cadeautje.
Ze vroeg een hele tijd geleden al voor een tas voor haar boterhammekes in mee te nemen naar het werk.
Die kreeg ze dan ook samen met een gsmtasje/portemonneetje.

En wat moet ne mens nog als hij 29 wordt? Iets om te vergeten dat em volgend jaar 30 wordt.
Een fles drank dus ;-).

Gelukkige verjaardag Ellen!


De tas is de Phoebe - bag en het patroon vind je hier. Inspiratie voor het portemonneetje vond ik op pinterest. De tas is verstevigd met wattine, de binnekant is katoen - twill.




De stofjes komen van bij Het Stoffenhuis.

Voor wie ook graag cadeautjes krijgt, mijn give - away loopt nog tot 20 september.
Om mee te doen klik hier.


Follow on Bloglovin